מתעניינים בלימודים הרשמה איזור אישי
English

מכון שכטר למדעי היהדות בירושלים הקים ועדת איתור לנשיא\ה חדש\ה למכון

15 במרץ 2013

מכון שכטר למדעי היהדות בירושלים מודיע על הקמת ועדת איתור למועמד מתאים למשרת הנשיא. פרופ’ דוד גולינקין יסיים את תפקידו כנשיא מכון שכטר למדעי היהדות בקיץ 2014 לאחר יותר מעשור של שירות מסור, וזאת בכפוף לתקנות המועצה להשכלה גבוהה.

הישגיו הגדולים ביותר של פרופ’ גולינקין היו בשנת 2005 עת קיבל מכון שכטר מעמד של מוסד אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה (מל”ג), ולאחרונה עת הושלמה בנייתם של המשכן החדש בקמפוס בירושלים ומרכז התרבות החדש “נווה-שכטר” בתל אביב – יפו.

מאז מינויו של פרופ’ גולינקין לנשיא בשנת 2000, התכנית האקדמית האינטר-דיסציפלינארית של המכון הורחבה והפכה לתכנית הגדולה ביותר בישראל המעניקה תואר שני MA במדעי היהדות, עם למעלה מ-1200 בוגרים וכ-670 סטודנטים הלומדים כיום ב-14 תכניות הלימוד. מספרם של סגל המרצים הקבועים הוכפל, ושלוש העמותות הנוספות לבית שכטר – קרן החינוך למען בתי ספר תל”י, בית המדרש לרבנים ע”ש שכטר ומדרשת ירושלים – פרחו ושגשגו במהלך כהונתו של פרופ’ גולינקין.

לאחרונה הוקמה ועדת חיפוש בינ”ל המורכבת מחברי חבר הנאמנים, צוות אקדמי בכיר וחברי האסיפה הכללית, על מנת לאתר נשיא חדש אשר במסגרת תפקידו, ימשיך לקדם את מעמדו של מכון שכטר כמוסד אקדמי המשפיע במרחב הציבורי הישראלי, יוביל אותו וידאג ליציבותו הכלכלית. התפקיד דורש אדם עם חזון חזק וארוך טווח עם מחויבות אישית לערכי מכון שכטר: קידום לימודי מדעי יהדות פלורליסטית בקרב הציבור הישראלי באמצעות פיתוח תכניות מנהיגות וחינוך, לצד קידום שיח וסובלנות דתית בין הסקטורים השונים בחברה הישראלית.

מועמדים\מועמדות המעוניינים להגיש מועמדות ייצרו קשר עם ועדת החיפוש לנשיא בדוא”ל psc.sijs@gmail.com

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו לקבלת עדכונים שוטפים

    טופס זה מוגן באמצעות reCAPTCHA של גוגל. מדיניות הפרטיות, תנאי שירות
    גם אנחנו לא אוהבים ספאם! בהתאם, לא נעשה כל שימוש לרעה ו/או נעביר לצדדים שלישיים את כתובת הדואר האלקטרוני שלך.